ترانه «الهی من بشم قربون اون شومبول گنده‌ت» را بشنوید

مدتی پیش این ترانه به دستم رسید و تا الان فکر می‌کردم ترانه معروفی‌ست و خیلی‌ها آن را شنیده‌اند. نگو زیرخاکی‌ست و گویا کسی تا به حال آن را نشنیده است. به یک‌بار شنید می‌ارزد و برای خندیدن خوب است. امیدوارم با انتشار این ترانه برای چند ثانیه خنده بر لبانتان بنشیند.

 ترانه «الهی من بشم قربون»

الهی من بشم قربون
اون قد تو به اون خوبی
فدای اون دودول تو
الهی من بشم قربون اون دودولت

الو؟!
الو؟!
بابا الو؟! منم زبل خان

الهی برم قربون، اون قد تو اون خوبی، کون من و دول تو و شومبول گنده ات…

لینک این مطلب در بالاترین، دنباله و  آزادگی و بی رنگی!

پاسخی بگذارید

