من سلطنت طلب نیستم، فقط یک جنبش سبزی طرفدار رضا پهلوی هستم، همین

من سلطنت طلب نیستم. طرفدار مجاهدین خلق نیستم. اصلاح طلب نیستم. خواهان ایجاد حکومت پادشاهی یا ایجاد هر نوع حکومت اسلامی دیگری در ایران نیستم. من سکولار هستم.

از انتخابات ریاست جمهوری 88 تا الان سخن همه نیروهای اپوزیسیون ایران را شنیده ام. سکولار تر از رضا پهلوی نیافته ام.

من طرفدار رضا پهلوی هستم؛ چون او تنها کسی ست که مرا به یادآوری آرمان های امام راحل دعوت نمی کند.

من طرفدار رضا پهلوی هستم؛ چون او تنها کسی ست که مرا به اشرف فرا نمی خواند و دم از ایجاد حکومت اسلامی دیگری نمی زند.

من طرفدار رضا پهلوی هستم؛ چون او تنها کسی ست که به کسی حمله نمی کند، توهین نمی کند، بی احترامی نمی کند.

من طرفدار رضا پهلوی هستم؛ چون او همان قدر که به آزادی میرحسین و کروبی اهمیت می دهد، دنبال یافتن راهی برای نجات جان مجاهدینی ست که در اشرف گیر افتاده اند.

در فردای ایران آزاد، من به رضا پهلوی رای خواهم داد.

شاهزاده رضا پهلوی

لینک این مطلب در بالاترین، بی رنگی، دنباله و آزادگی. لطفا اگر پسندیدید رای دهید!

2 responses

  1. با درود فراوان
    من تا الان هیچ رایی نداده ام و نخواهم داد .
    فقط در صورتی رای میدهم که سرورم بالای سر ما باشند .
    زنده باد ولیعهد.

پاسخی بگذارید

