ترانه دلم گرفته با صدای شاهرخ را بشنوید – همراه با لینک دانلود آلبوم کولی

ترانه «دلم گرفته» با صدای شاهرخ

توی این غروب خلوت، دلم گرفته
تمام دنیارو غم گرفته
مسافر من که کوله بارش پر از غباره
صدای بال کبوترارو یادم میاره
شاید رو بال سفید ابرا نشسته رفته
چه خوبه گریه که قد دنیا دلم گرفته
چه خوبه گریه که مثل ابرا دلم گرفته
ای رفته بی خبر، نفرین به این سفر
رفتی و دستمو نگرفتی
دستای خستمو نگرفتی
من از این شهر بی صدا کجا برم؟
دل شکستمو به دست کی بدم؟
شده این درد کهنه وقت گفتنش، کجا برم، به کی بگم؟

صدام کردی، صدام کردی
صدای قلبمو شنیدم
با گریه دنبال تو گشتم ولی دیگه تورو ندیدم
تمام لحظه هارو گشتم ولی دیگه تورو ندیدم، دیگه تورو ندیدم

تن گرم عاشقت کو؟
چه سرد دستام، ببین چه خسته، ببین چه تنهام
تو نیستی رنگ سحر پریده، ستاره مرده
سیاهی شب، روزای خوبو به خاک سپرده
صدات صدای پرنده ها بود، پر از هوا بود
چی شد که بال صداتو بستن؟
بگو پراتو کجا شکستن؟
بگو پراتو کجا شکستن؟

اشکم نثار تو
قلبم مزار تو
رفتی و سایه ها تو رو بردن
مردای قصه ها همه مردن

من از این شهر بی صدا کجا برم؟
دل شکستمو به دست کی بدم؟
شده این درد کهنه وقت گفتنش، کجا برم به کی بگم؟

صدام کردی، صدام کردی
صدای قلبمو شنیدم
با گریه دنبال تو گشتم ولی دیگه تورو ندیدم
تمام لحظه هارو پشتم ولی دیگه تورو ندیدم، دیگه تورو ندیدم

آلبوم کولی را از اینجا دانلود کنید!

shahokh

لینک این مطلب در آزادگی، دنباله!


پاسخی بگذارید

