عکس نیمه برهنه بهرام رادان، پس چرا فریاد وااسلاما درنمیاد؟ خدایا ما را از شر اسلام و مسلمانان محفوظ بگردان، الهی آمین

جهان سوم جایی است که اگر عکس نیمه برهنه سوپر استار مرد منتشر بشه، همه قربون صدقه هیکل و کاکلش می رن اما اگر عکس نیمه برهنه سوپراستار زن آن هم در یک فیلم هنری منتشر بشه؛ فریاد وااسلاما از همه سو بلند می شه. این حقیقت اسلام است.

به راستی چه فرقی بین این دو عکس است؟ چرا مسلمانان به عکس گلشیفته واکنشی تند نشان می دهند و به عکس بهرام رادان واکنشی خنثی؟ عیب از اسلام است یا از زن؟ خدایا ما را از شر اسلام و مسلمانان محفوظ بگردان، الهی آمین.

بهرام رادان

لینک مطلب در بالاترین، دنباله، آزادگی و بی رنگی!

9 responses

  1. جدا تو این عکس یک ورزشکار مرد تو باشگاه رو با عکس عمدی یک زن در مقیاس جهانی مقایسه می کنی؟!!!!!!!!
    به جای وا اسلاما باید گفت وا عقل و وا شعورا !!!!
    همین رو هم خیلی سخت تونستم بهت بگم.

  2. احمق جان! هنوز نفهمیده ای که اسلام شان و منزلتی برای زن قائل است که مرد دارای ان نیست؟ بعد عرض کنم عقب مانده ذهنی! عکس این آقا مسبب این نمی شود که کسی به وی توهین ناموسی کند ولی در مورد زنان اینگونه نیست وضعیت اناتومیک زنان بگونه ای است که افراد بیمار دل را به واکنش منفی وا می دارد. افتاد الان

    • احمق جان وضعیت اناتومیک مردان هم بگونه ای است که زنان بیمار دل را به واکنش منفی وا می دارد. افتاد الان
      برای یکبار هم که شده خودت رو جای یه دختر جوان قرار بده که این تصویر رو میبینه
      تو فکر می کنی غریزه جنسی فقط مخصوص مرد ها است

  3. والا ما که ندیدیم عکس نیمه برهنه مردان پخش شه و اینطوری که ایشون میفرمایند دخترا قربون صدقه هیکلو کاکلش برن ..درضمن مقایسه شما هیچ به جا نیست به همون دلیل آناتومی خانوم ها و آقایون و ….
    مثلا الان کشف جدید کردی از جهان سوم ؟؟؟!!! خدایی کاشفی D:

  4. براستی ما هستیم که زنده می کنیم و می میرانیم و بازگشت به سوی ماست. (43)
    روزی که زمین به سرعت از احاطه بر آنها بشکافد و این جمع آوری برای ما آسان است. (44)
    ما به آنچه می گویند داناتریم و تو آنها را نمی توانی مجبور کنی؛ پس کسی را که از وعده عذاب می ترسد بوسیله قرآن تذکر بده. (45) سوره قاف
    سلام، منم دیدگاهم در مورد اسلام یه جورایی مثل شما بود ولی دیگه نه در این حد، تا این که خدا خواست و من اون چند آیه ی بالا را روی بُرد دانشگاه که به مناسبت ماه رمضان زده بودند دیدم. روی بُرد خیلی چیزای دیگه هم بود ولی من فقط اون چند آیه را می دیدم. تا حالا توی زندگیم اینقدر احساس خواری و حماقت نکرده بودم. من تا قبل اون روز تحت فرمان شیطان و در راستای خدمت به اون بودم ولی نمی دونستم! دیگه از اون موقع به جای پخش شوهای System Of A Down و Linkin – Park و هزار کوفت دیگه که اگه یه زمانی کسی بهشون توهین می کرد به من بر می خورد (هنوز از خریت اون موقع افسوس می خورم) و لی حالا برای جبران گذشته سریال The Arrivals و Phase 3 و The Divine Book و هرچی که بتونم از سخنرانی و مستند طوری که حتی بعضی شبا تا صبح نمی خوابم و مشغول رایتم و وقتی دوستای قدیمم منو میدیدن از تعجب شاخ در میاوردند! همون دوستایی که خودم با دادن آن CD و DVD ها بد بختشون کرده بودم (هم خودمو و هم اونا رو) تونستم (یعنی خدا این فرصت دوباره را به من داد) تا بگم تمام چیزایی که می گفتم اشتباه بوده!
    ((این کار به قدری سخته که قابل درک برای هیچ کس نیست تا زمانی که تو شرایطش قرار بگیره)) و الان با دوستام داریم این کارو انجام میدیم. امیدوارم خدا این فرصت برای شما نیز …….. .

  5. خیلی گاوید ,با این مغز ناقصتون 40ساله میگید میخواهیم بیایم ایران را نجات بدیم.
    از قول من به شاهزادتون بگید»خیلی چفتی».

  6. برای اولین باره که وارد این جهنم زمینی شدم از خدا برای خودم طلب امرزش برای دستاندرکاران ای وبسایت هدایت ارزو میکنم .واقعا جای تائسفه . اگر دین ندارید لا اقل ازاده باشید .سعی کردم میخ بر سنگ بکوبم .

پاسخی بگذارید

