یزید ننتو گاییدم: پشت نویسی جدید ماشین عاشورایی+عکس

ماهیت اسلام را خوب بنگرید، بدون شرح…؛

برای بزرگ دیدن روی عکس کلیک کنید!

لینک مطلب در بالاترین و آزادگی!

یک پاسخ

  1. بنده خودم مثلا مسلمان زاده شیعه هستم اما یک واقعیت رو میخواهم بگم هرکس هم خوش میاد یا بدش بیاد واسم مهم نیست .
    کسی که فهم و شعور داشته باشه هیچوقت وقتش رو با خرافات دینی تباه نمیکنه . متاسفانه ما در ایران کلی ادم بی سواد و بی شعور داریم که باعث شده ایران یکی از عقبمانده ترین بی فرهنگترین و مزخرفترین کشورها برای زندگی بشه .
    ای کاش اینجور نبود و ما هم مثل تمام جوامع پیشرفته دنیا با کرامت انسانی زندگی میکردیم . شاید خیلیها بگند حکومت مقصر هست اما اصلا اینطور نیست . چون حکومت زاده همین مردم و از دل همین جامعه زاده شده همه ما اگر به قدرت برسیم مثل خامنه ای رفتا رمیکنیم چون تربیت و فرهنک جامعه ما همین هست

  2. هرچند مخالف دین و اینجور مسائلم اما این میتونه ساختگی باشه بقول دوستمون فتو شاپ! آخه تا این حد فضاحت؟! نمیدونم چی بگم…………!؟

  3. اولا بی شخصیت و بی تربیت بودن یک نفر دلیل بر کل جامعه نیست ثانیا این حرفها که توای اون کشورهای به قول شما پیشرفته که عادی

  4. خیلی بدبختین.میخواید تگین از شما نفهم تر هم وجود داره؟آره وجود داره ولی ربطی به این عکس نداره.از شما عوضی تر منافقین خلق هستند.شما تفاله های رژیم پهلوی هستید.تف به شرفتون.چرا نمیاید ایران؟چرا قیام نمیکنید و مملکت رو از دست ما ها بگیرید؟چون خودتون بهتر از هرکس دیگه می دونید که جرات ندارید.به امید اون روزیکه با شماها طرف بشیم.ما منتظریم تا محرم گردد…..هنگامه امتحان فراهم گردد/ما میدانیم و تیغ و حلقوم شما…..یک مو زسر علی اگر کم گردد.

  5. سید ننتو گاییدم
    کس کش زنا زاده تو جاکش پدر که ایرانی نیستی باقی مونده تخم اعرابی کس کش جدت عربه بعد در مورد ایران زر میزنی زنتو گاییدم…

  6. شک نکن یه روز مادره تو و رهبرتو میگاییم هیچ قدرتی تو تاریخ باقی نمونده شما که کیر ما هم نیستی
    کیر تو پهلوی کیر تو نظام جمهوری اسلامی زنده باد ایران بدون اسلام

بیان دیدگاه